Yaşar Üniversitesi | Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • English
  • Aday Öğrencilerimiz
  • Fakülte
  • Yasar Üniversitesi
Arama
 
  • ANA SAYFA
  • KADRO
  • PROGRAMLAR
    • Lisans
      • Ders Planı
      • Müfredat (Bologna)
      • Önkoşul İlişkileri
    • STAJ
    • Tezli Yüksek Lisans
  • SEKTÖR İŞBİRLİĞİ
  • AW
  • MENTORLUK
  • ÖDÜLLERİMİZ
  • GALERİ
    • FOTO GALERİ
    • VİDEO GALERİ
  • S.S.S.
  • İLETİŞİM

 

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ MENTÖRLÜK PROGRAMI

MENTÖRLÜK PROGRAMININ AMACI

Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerini gelecekteki iş hayatlarına hazırlamak, aynı ya da benzer meslekteki tecrübeli mentörlerle buluşturup, mentörlerinin mesleki beceriler ve tecrübelerinden faydalanmalarını sağlamak ve aynı zamanda, yaşadıkları ortam ve koşullarda karşılaştıkları zorlukları aşmalarında, hedef koyma ve ulaşmadaki zorluklarını yenmekte, onlara mentörlük desteği sağlamaktır.

YERİ VE SÜRESİ

Öncelikle İzmir’de iletişim sektöründen mentörlerle, programa başvuran öğrencileri eşleştirmek, kendi karar verecekleri ortamlarda buluşturmaktır. Pandemi süreci devam ettiği takdirde online ortamda görüşmeler yapılabilir. Görüşmeler, 6 seans olarak yaklaşık 45 dakika – 1 saat olarak planlanacaktır. En az 4 aylık dönemler içinde ayda en az bir kez görüşme önerilmektedir.

2022-2023 Güz Dönemi : Ekim 2022- Ocak 2023 tarihleri arasındadır.

PROGRAMIN TANIMI

Yaşar Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümündeki öğrencilerin iş hayatına hazırlanırken başlarına gelebilecek zorlukları öngörmek, şimdiden çözüm için plan yapabilmelerini sağlamak, kişisel yetenek ve becerilerinin farkında olarak, özgüvenli ve sorun çözmeye odaklı yaklaşımlar geliştiren, sosyal ve toplumsal olarak sorumluluklarını bilen, kadının toplumdaki yerinin farkında olan, başarılarının ve hedeflerine sahip çıkan bireyler olmalarına katkı sağlamaktır.

PAYDAŞLAR

EMCC-T (Yönderlik ve Koçluk Derneği), Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, İzmir Kurumsal İletişimciler Komitesi, İletişim Sektöründe Çalışan Deneyimli ve Gönüllü Mentörler

PROGRAMIN AŞAMALARI

Ön Tanıtım Yapılması

Gönüllü mentörlerin belirlenmesi

Mentörlere mentörlük eğitimi verilmesi

Menti adaylarından not dökümü, niyet mektuplarının ve portfolyolarının alınması

Taleplerin alınarak mentilerin belirlenmesi

Mentilere mentilik eğitimi verilmesi

Mentorlerin ve mentilerin eşleştirilmesi

Mentor ve menti arasında protokol imzalanması ve protokollerin arşivlenmesi

Görüşmelerin başlatılması

Takiplerin yapılması, sürecin değerlendirilmesi

Mentorlük çalışmasının bitirilmesi

Genel değerlendirme ve kapanış

İkinci döneme geçilmesi

MENTORLUK PROGRAMINA MENTİ SEÇİM KRİTERLERİ

Menti olacak öğrencilerin 2.5 Genel Not Ortalamasına sahip olması istenmektedir. Bu ortalamaya sahip öğrenciler, niyet mektubu hazırlayacaklardır. Niyet mektubunun yanına portfolyolarını da ekleyebilirler. Niyet mektupları ve portfolyoları mentörler ve görevli öğretim elemanları tarafından birlikte incelenecektir. Uygun görülen adaylar mentörlerle sözleşme imzalayacak ve süreç başlayacaktır.

PROGRAM KAPSAMINDA VERİLECEK EĞİTİM:

  1. Seminer Adı : Mentörlük ve Mentilik Hakkında Herşey

Hedef Kitle : Mentörler

Süre / Tarih : 2 saat. Karşılıklı görüşülerek kararlaştırılacaktır.

Ücret : Ücretsiz, Yaşar Üniversitesi tarafından sağlanan Webinar üzerinden

İçerik

Koçluk, Mentörlük nedir? Farkları nelerdir?

Koçluk / Mentörlük nasıl bu kadar popüler bir meslek oldu?

Koçluk / Mentörlük topluma, kuruma ve bireylere ne katkı sağlar?

Kimler Koç / Mentör olabilir? İyi Koç / Mentör kimdir?

Mentörlük / koçluk sistemleri yetenek yönetimini nasıl destekler?

Mentörlük alırken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Ne zaman mentörlüğü, ne zaman koçluğu kullanmalıyız?

Menti kimdir?

Mentörlük sürecinde mentinin sorumlulukları nelerdir?

Proje süresicinde mentör ve menti’nin yapması gerekenler nelerdir?

Mentör Listesi

Banu Sarıcan, KalDer Kurumsal İletişim ve Üyelik Yöneticisi

Ceren Parlak, Oruçoğlu Yağları Pazarlama Müdürü

Ceyda Küçükbarda, Dikkan Grup Kurumsal İletişim ve Marka Müdürü

Çetin Karadeli, Pınar Kurumsal İletişim Müdürü

Didem Darcan, Betonstar Kurumsal İletişim ve Pazarlama Yöneticisi

Ece Yar Toksöz, Bermuda Agency Ajans Kurucusu

Erhan Gölbey, Dev Ajans Kurucu Başkanı (2 mentiyle eşleşti.)

Gizem Dağ, Sun Grup Kurumsal İletişim Müdürü, EMCCT Ege Bölge Temsilcisi

Gözde Kaydırak, Radison Otel İzmir Satış Pazarlama Direktörü

Nazlı Kayı, I mean it Ajans Türkiye Direktörü, İzmir Mülkiyeliler Birliği Başkanı (2 mentiyle eşleşti)

Sezin Kiremitçi, Özsüt Pazarlama Yöneticisi, Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Mezunu

Simge Erdem Ünal, Yaşar Holding Kurumsal İletişim Müdürü

Tarık Beceren, TB  Videoart Ajans Kurucusu, Yönetmen, Videographer

Gökçe Deniz,Santefor Pazarlama Müdürü

Gökhan Güler MobaTR Kurucusu Espor Eğitimi Marka ve İletişim Direktörü

Mentör olarak gelecek dönemde programa başvuru için iletişim, [email protected]

PROGRAM SORUMLUSU

Doç. Dr. Ferah Onat, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi

İletişim

  • Yaşar Üniversitesi Selçuk Yaşar Kampüsü Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol Bornova

  • Telefon+90 (232) 570 8400

  • email [email protected]

Medya

  • Haber Portalı
  • İnternet TV
  • İnternet Radyo
  • Fotoğraf Albümü
  • Kurumsal Görseller

Bağlantılar

  • “Birlikte Değerliyiz”
  • Invest in İZMİR

Araçlar

  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci Webmail
  • Personel Webmail
  • Akademik Takvim
  • Katalog Tarama

©YAŞAR ÜNİVERSİTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Takip Edin